>Yassin Senario Sudah Berkahwin ke ? | Tak Tahu Pulak .

>    Salam kawan-kawan , dengar citer Yassin Senario dah berkahwin ? betul ke ? aku hairan la . Hairan sangat , ye la kenapa sekarang baru nak kahwin ? hahaha . jangan layan pertanyaan bodoh je tu . Dengar cerita pengantin perempuan Yassin Senario sangat cantik orangnya dan juga mengalahkan yassin . hehe .

https://i1.wp.com/i386.photobucket.com/albums/oo307/beautifulnara/wanwan/yassinsenariodahkawin.jpg

  

  Aku tak pasti lah ini satu khabar angin je ke dan gambar yassin berkahwin tu adalah dari sedutan babak drama ke apa . Tapi kalaulah benar yassin sudah mendirikan rumah tangga , aku disini mengucapkan tahniah dan tumpang bangga diatas perkahwinan yassin . Jom tengok gambar pengantin perempuan ?🙂

 yassin senario dah kahwin

     Nama pengantin perempuan ini menurut sumber bernama Farah . Sepadan sedondon pengantin kita , moga bahagia ke anak cucu dan bersatu selamanya ^_^ .

Kredit : beautiful Nara

   Tags : Yassin Senario dah kahwin, Yassin senario kahwin, perkahwinan yassin senario, gambar yassin kahwin, yassin berkahwin, gambar kahwin yassin senario

Posted on May 16, 2011, in Artikel Bebas. Bookmark the permalink. 12 Comments.

  1. >wah! thniah yassin :majuk

  2. >heheh………..AF farah tu lawo la kan kan …=phttp://cinqleafclover.blogspot.com/2011/05/allergic-reactions.html#idc-container

  3. >Tahniah sbb da kawen….

  4. >hehehe.. cun isteri dia… tgk muka yassin tu mcm kelakar plak…

  5. >LOL bila masa pulak ni dia kawen. miera pun tak tahu. huhu

  6. >@Cik Ladies: CL berkenan kat yassin !! :hah

  7. >@Encik MamaT: yassin bila masa pon muka kelakar je ::p

  8. >@Amiera Hilton: ntah tetiba je dapat info camni =="

  9. >hahaha… sentiasa muka kelakar walaupun dalam serius la mamat ni🙂

  10. >@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine: kalau pelawak ni kita serius pon orang gelak . hahah ..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: