>Video | Pelakon Fazura Bertudung | Kitab Cinta Promot

>       Salam kawan-kawan , wow comelnye si Fazura bertudung dalam cerita Kitab Cinta . Terharu tengok pt dibawah :-

   drama ni akan bermula pada 1 Jun 2011 ni di Al-Hijrah , Astro . wow , sangat cantik la ni . Kalau lah Fazura terus bertudung lagi lawa kan dari free hair .hehehe , cair terus aku tengok . bahahaha :p ayuh nanti sama-sama kita tengok drama ini ya😀

 nampak rambut , tak cantik sangat . tengok video diatas , bertudung penuh . cantik sangat😀

Sumber : BeautifulNara

tags: fazura bertudung, gambar tudung fazura, melayu tudung, fazura tudung, fazura, kitab cinta, video fazura bertudung, video tudung, video promo filem kitab cinta, fazura bertudung video .

Posted on May 24, 2011, in Artikel Bebas. Bookmark the permalink. 6 Comments.

  1. >aah cantik cantik…… kalau free hair tak cantik…

  2. >@Peqaxlol ;DD: tu la , nampak sopan kan ?😀 camni baru la saya teringin nak masuk minang :p

  3. >harrr… bukannya x cun kalau pkai tudung…kan bagus kalau kekalkan imej tu kt luar..

  4. >@Solihin Zubir: tu la bro . terus aku berkenan tengok :p

  5. >cantek kai tdung ^^

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: