>Segmen Drama Kreatif Blogger Bersama Ben Ashaari

>

http://4.bp.blogspot.com/-TyI5TYsd37E/Tb2BORT3xTI/AAAAAAAAPBs/UYST0V7mt98/s1600/santai%2Bben%2Bashaari%2B5.jpg
    Salam kawan-kawan , kali ni Ben Ashaari wat segmen lagi . Mula mula aku taknak join sebab tak tahu watak dan tak pernah pun tengok ketiga-tiga filem tu ( aku bukan kaki dvd ) hehe . Ben Ashaari mencabar aku pulak . Camni ha abang ben kata BloggerBEN ASHAARI berkata…@Abdul Farique kata kreatif.. hehehe… belasah je ikut imaginasi kita” . Oh cabar ye , baik . Aku join !
   Aku kalau boleh nak jadi tukang kebun dalam filem Nur Kasih tu . Ada ke ? sebabnye aku ni suka berkebun je . Nanti watak aku tak de la panjang sangat . Nak watak-watak hebat tapi filem aku tak nengok pun .muahahaha . Sesiapa yang nak join hanya perlu klik gambar diatas sahaja . Assalam . – Segmen sampai pukul 3 petang hari ni ja .

Posted on May 24, 2011, in Artikel Persendirian. Bookmark the permalink. 10 Comments.

  1. >ha.. kena tag kat sinihttp://www.my-shopping2u.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-rekaan-blogger.html

  2. >Aiii.. Nadh baru selesaikan cita Pirate + Nur kasih. Kamu salah satu wataknya. Nt jemput la baca ya,. kalau rajin la.. :DNadh buat Pirates + Nur Kasih The Movie

  3. >hye..anda terpilih dalam watak cerita PIRATES OF CARRIBEAN(version oneniezuka)..http://oneniezuka.blogspot.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-aku-bersama-ben.html

  4. >@OnE_nIeZuKa: wow , tiga kali terpilih gamaknya ^_^

  5. >Mintak kebenaran gune name ye hik3 sekian..:)

  6. >@Areliff: diterima dan diizinkan😀

  7. >@::Mastura Zakaria::: terima kasih kerana sudi tags saya😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: