>GEMPAR | Anak Kucing Bermata Satu Di Tawau

>   Salam kawan-kawan , berita tergempar di tawau seorang penduduk di Kampung Batu 4,Jalan Apas apabila ibu kucing miliknya itu melahirkan anak kucing yang BERMATA SATU . Menurut Berita lagi , kucing itu tidak mempunyai hidung dan lidahnya sentiasa terkeluar .

  Pemilik kucing terbabit yang hanya mahu dikenali sebagai Jamal , 30 menyedari setelah anaknya memaklumkan berita itu kepadanya .


PELIK ...kucing bermata satu tiada hidung dengan  lidah terkeluar.
Pelik . Gambar anak kucing bermata satu



   Sedikit petikan dari hmetro :

“Kucing berkenaan yang baru saja dilahirkan kira-kira jam 10 pagi di rumah dan menyangka anak saya bergurau apabila menyatakan anak kucing yang baru dilahirkan itu mempunyai mata satu.

“Sebaik diberitahu, saya terus melihat anak kucing itu dan terkejut apabila mendapati memang anak kucing itu pelik kerana mempunyai satu mat saja,” katanya ketika Harian Metro, semalam.
   Rumah beliau juga tidak lekang dikunjungi orang ramai yang ingin melihat lebih dekat lagi keganjilan itu .
Nota : Sungguh besar kuasa Tuhan . Mampu berubah segala-galanya . Setiap yang cacat cela itu bukannya diminta tetapi takdir Tuhan dan mempunyai hikmah disebalik kejadian .
Sumber : Hmetro
Tags : kucing mata satu, gambar kucing mata satu, kucing mata satu ditawau, anak kucing bermata satu, gempar kucing mata satu, gambar anak kucing bermata satu.

Posted on May 20, 2011, in Artikel Bebas. Bookmark the permalink. 14 Comments.

  1. >subhanallah..biar betul..rasa tkut lak sbb mcm dajal mata satu..

  2. >Assalamualaikum af…eh, kucing ct pun baru lahir2 kan baby.. tp mata kucing dah terbuka ke lepas lahir?? nape anak2 kucing ct xde pun buka mata?? :erk..

  3. >Allahuakbar.."kun fayakun"..besar kekuasaan Allah..

  4. >kucing dajal ke? heheh.. gurau…cuma nk ckp, Subhanallah..Allah Maha Besar..

  5. >erk cam menakutkan pulak pandang lame2..

  6. >orang ni.. asal haiwan cacat je cakap pelik laa apelaa.. then manusia yang cacat tu xnak pulak kate pelik… benda semua Allah yng cipte. mane ade yang sempurna lebih sempurna dari DIA.. betul x? so miaw tu xlah pelik. xheran pon sepatutnye. sebab die memang da xcukup sifat. nak wat camne… kan?

  7. >@dayang: entah la , ciptaan Tuhan ..

  8. >@miss ct: wassalam , mungkin sebab susah sikit kot .. kudrat tak kuat lagi , nanti lama2 ok kot🙂

  9. >@Solihin Zubir: Subhanallah . Bro thanks comment kat my blog , bro femes😀

  10. >@Siti Safiyyah: takpe la ss , ciptaan Tuhan . tp af pon seram gak :p

  11. >@missnurasy: pelik sebab jarang diketemui . Itu yang menjadi pelik ye . Persoalan itu semua orang dah tahu .

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: