>Gambaran/ Lakaran Pelukis Stadium Masa Depan Kelantan

>        Salam kawan-kawan , tahniah kepada kerajaan Kelantan yang akan membina stadium baru bertaraf antarabangsa . Pada sekarang ini stadium di Kelantan iaitu Stadium Sultan Mohammed Ke-IV di Kota Bharu hanya setakat mampu menampung 15,000 penonton sahaja . Berikutan hasil berita yang saya temui , Stadium baru berkenaan akan dibina dengan jumlah kapasiti penonton sebanyak 40,000 penonton . Bayangkan punya besar tu .

     Ok la kalau nak bina besar-besar pun sebab income tetap ada dan confirm sekarang ni zaman kegemilangan bolasepak Kelantan . Aku ni dok Penang . Penang FA ok ke game diorang ? hancuss . takde mood nak tengok bola . Dibawah ini adalah gambaran Stadium baru yang akan dibina di Kelantan . Check It Out :-

https://farique92.files.wordpress.com/2011/05/2.jpg?w=300

 sumber : Budak Botak 

   tags : gambaran stadium baru kelantan, gambaran stadium masa depan kelantan, lakaran stadium kelantan, stadium kelantan baru akan dibina, gambaran stadium bertaraf antarangsa kelantan, kelantan new stadium .

Posted on May 18, 2011, in Artikel Bebas. Bookmark the permalink. 8 Comments.

  1. >ada stadium baru? semoga semangat kesukanan malaysia tidak pernah luntur ^^

  2. >@Akemi Siegel: semangat kelantan berkobar2 :p

  3. >Wow,cantik,nampak pun moden dan unik bentuk dia.good for kelantan

  4. >@Haz: kelantan dah ramai penyokong .. sebab tu nak buat stadium baruđŸ˜€

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: