>Keputusan Undian Maharaja Lawak Minggu Ke 6

>

      

   Salam kawan-kawan , ini adalah keputusan Undian maharaja Lawak Minggu Ke 6 . Pada waktu ini Keputusan Undian Maharaja Lawak Minggu Ke 6 adalah seperti berikut :-

 

JOZAN
JOZAN
24%
NABIL
NABIL
20%
SEPAH
SEPAH
19%
JAMBU
JAMBU
18%
BALAS
BALAS
8%
MAN
MAN
8%
AMIR
AMIR
4%

   Tapi anda jangan risau kerana undian Maharaja Lawak Minggu Ke 6 akan berubah-ubah pada keesokan harinya🙂 Tetapi ada sedikit perubahan dimana perserta sendiri yang memilih peserta lain untuk disingkir . Maka contohnya , Man memilih Amir untuk disingkir , tetapi jika Amir menduduki tempat pertama bermakna Amir tak dapat disingkir tetapi Man yang akan disingkirkan . Peserta yang banyak buat undian akan tersingkir . Tapi aku tak berapa faham sangat lah . Just buat buat faham je . hehe . Thanks .

Tunggu esok untuk perubahan Keputusan undian oke :) 

Posted on May 6, 2011, in Artikel Bebas. Bookmark the permalink. 10 Comments.

  1. >amir selamat lagi minggu ni..mungkin minggu depan

  2. >ooo, mcm tu.. suka sape?

  3. >@syafiqsulaiman: yaa , mungkin minggu depan akan keluar . hhuhu , thank syafiq coz sudi singgah🙂

  4. >dia nak buat ala2 survivor

  5. >rangking paling atas dalam google neh.. susah nak lawan SEO.. heheh

  6. >tak menentu kan kedudukan diorg…tgok besok, kjap je tukar balik.. heheh..

  7. >@hans: huhuhu , dah pelik2 da :p

  8. >@FaKArePa!n: yeke .. hehe , baru je tahu tu :p

  9. >@Solihin Zubir: tu la . kejap ubah kejap naik kejap turun .

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: