>Keputusan Perlawanan Pelita Jaya vs Arema Indonesia 24 April 2011 . Safee Sali :)

>      Salam Kawan-kawan , Kini saingan Pelita Jaya akan menentang Pasukan terbaik dan ramai penyokong iaitu Arema Indonesia . Aku harap Safee Sali dapat membuktikan dengan perlawanan ini supaya membuka mata Penyokong-penyokong Indonesia bahawa pemain malaysia juga memiliki Pemain yang terbaik seperti Safee Sali .

   Aku harap Safee Sali dapat membantu Pelita Jaya untuk perlawanan kali ini . Jadi mari kita melihat Statik Perlawanan dan keputusan Pada perlawanan ini . Pelita Jaya FC vs Arema Indonesia di Stadion Singaperbangsa , Karawang . Siaran Langsung dari ANTV , Indonesia pada 1900 waktu indonesia  .


   Go Go Safee Sali , 55 . Buktikan kita mampu🙂 . Jadi tunggu apa lagi , mari kita saksikan keputusan dan statik perlawanan ini . Adakah Safee Sali mampu buktikan lagi ? Tekan Read More untuk melihat jawapannya . Live Dari ANTV🙂

 Stadion Singaperbangsa ,
1900
ANTV LIVE

Pemain-Pemain Pelita Jaya                                  Pemain-Pemain Arema Indonesia

    1  –  0           
  Statik Ringkas Perlawanan Pelita Jaya vs Arema Indonesia .
  • 0′ Minit – Pelita jaya Berjersi berwarna Merah , Arema Indonesia Berjersi Putih .
  • 0’Minit – Sepak Bola dimulakan
  • 6′ Minit – Tendangan Penjuru untuk Pelita Jaya
  • 6 Minit – Bola ditampar keluar oleh Penjaga Gol Arema .
  • 7 minit – Safee Sali merembat dari luar kotak , Tapi bola melompat ketepi Tiang
  • 12 minit – asakan dilakukan oleh pelita jaya . Bola terkeluar
  • 15 minit – sepakan pejuru oleh pelita jaya
  • 15 minit – juan ramirez menanduk bola ke gawang Arema , Bola menonjak ditepi kanan tiang
  • 17 minit – sepakan percuma untuk pelita jaya
  • 17 minit – Juan Ramirez menonjak kaki ke depan tp terlepas
  • 20 minit- tendangan percuma untuk arema , terkena lawan 
  • 20 minit – siaran ANTV tergendala . Harap Maaf .
  • 30 minit – Siaran ANTV tergendala . Harap Maaf .
  • 40 minit – siaran antv tergendala . Harap Maaf .
  • 80 Minit – Siaran ANTV Online Semula .
  • 80 Minit – Pelita Jaya 1 – 0 Arema Indonesia .
  • 89 Minit – Sunarto ( Arema ) Kad Kuning .
  • 90 minit – Pelita Jaya Menang ( Jaringan Joko Sasongko )
  •  

    maaf diatas gangguan ANTV . Safee Sali tak dapat lagi menjaringkan gol . Apa-apapun semangatnya membantu Pelita Jaya . Tahniah Pelita Jaya🙂
 
*Pelita jaya kini diatas Persijab dengan jumlah mata 26 mata kerana kemenangan tadi . Pelita jaya naik ke tangga 10 per 15 . Tahniah Pelita Jaya🙂

Posted on April 24, 2011, in BolaSepak. Bookmark the permalink. 11 Comments.

  1. >ANTV TIBA2 BUAT HAL RUGI X DAPAT TENGOK HABIS TD ARGH !!

  2. >ANTV ARGH !! TGH2 LAYAN TIBA2 TIDAK BUKAK!

  3. >terbaik lah 55, 55 boleh jadi seperti mokhtar dahari.😀

  4. >@Wayne nguyen: tu yang aku bengang tu😦 . tak dapat tgk safee sali !

  5. >@kambeng.karbonat: Safee Sali tetap terbaik kan !🙂

  6. >safee sali :sygbila af nak men bola plak, ganti safee sali? miahahahah

  7. >assalam AF, err jangan la marah pasal tadi ye :)btw, tahniah sebab ur fav team dan pemain kebanggaan awak dah menang ! great la :Dso, bila lak AF nak turun padang dan buktikan skill AF nih😀 hehe

  8. >semenjak safee sali masok kelab i, betol banyak peningkatannye ek🙂

  9. >@cik aufa faqihah: wassalam . adess . AF oke la . af ingat cik af bz tadi . thanks yea coment🙂

  10. >@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine: biasalah .. pemain tu belaja kat i dulu . haha :p

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: