>Video YouTube Live Maharaja Lawak Minggu Ke 3 JOZAN .

>

   Salam Kawan-kawan , aik ? kenapa Video Maharaja Lawak Minggu Ke 3 JOZAN aku asingkan ? hahaha . Ini disebabkan aku adalah peminat setia Kumpulan JOZAN ni . Yang paling-paling aku minat adalah Johan . Oke la , ini lah video yang dinanti-nanti oleh aku dan pastinya semua menanti video Maharaja Lawak Musim 1 Minggu Ke 3 daripada JOZAN ni . Ayuhh kita tontonnya🙂

   Opps , sebelum tu aku nak ucapkan TERIMA KASIH diatas pengunjung yang tak putus-putus singgah ke blog aku untuk saksikan video dari Maharaja Lawak Minggu Ke 3 ini . Ayuh sama-sama kita layan lawak JOZAN yo🙂

 

Kumpulan JOZAN Minggu 3

 
Nota : yang pastinya ini video terakhir untuk hari ni . Untuk video XN3 , Jihan , WAI , AMIR aku akan masukkan esok di entry tadi iaitu Video Youtube Live Maharaja Lawak Minggu Ke 3 FULL oke🙂 . Assalam . Sudi-sudilah tinggalkan komen ya🙂

Posted on April 15, 2011, in Artikel Bebas. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. >best!!! sy terhibur sngt.maklumla sy takde astro kat umah, tp dgr2 program ni dapat sambutan ramai sampai tak cukup space utk penonton.

  2. >@leyzajamil: ye la kan🙂 sampai traffik blog af bz disebabkan video2 dari Maharaja Lawak ni . dasyat betuii🙂 thanks visit ..

Leave a Reply

