>Video Youtube Live Maharaja Lawak Minggu ke 3 Full

>

  

  Salam kawan-kawan , ayuhh kita saksikan video maharaja lawak minggu ke 3 ni . Masih banyak video-video yang tak masuk lagi . Ye la kan . Awal lagi . Tapi kredit aku berikan buat GuaTV.com sebab cepat sangat upload video kat youtube. Sebenarnya nak tengok secara live kat astro boleh tapi ye la kan , nak kena langgan lagi . Dasyatnya .

  Ayuh check it out , aku masih menunggu video dari Sepah , Jambu dan Jozan ni . Sebab aku minat diorang tahap gila-gila termasuk BALAS . hehe . minggu ni lawak BALAS bagi aku memang terbaik . WAI pula tersingkir minggu ni . Ye la gandingan tak menjadi , terima je la . Aku lebih minat Idlan Pon Pon lagi . Jom2 .

Penyingkiran Minggu 3

Kumpulan R2 Minggu 3

Alex Minggu 3

Kumpulan BALAS Minggu 3

Nabil Minggu 3

Kumpulan JAMBU Minggu 3

Kumpulan SEPAH Minggu 3

Man Minggu 3

Jihan Minggu ke 3

Amir Minggu ke 3

NOTA : Video Dari Jozan , dan lain-lain aku akan buat daripada entry yang lain oke .

   

Posted on April 15, 2011, in Artikel Bebas. Bookmark the permalink. 7 Comments.

  1. >huhu….maharaja lawak mggu nie mmg superb…!!!!gle2 best r….nsib x tputus urat kentut eden ketawa td….nek senak pewott woo gelak….plg2 respek kt jozan+sepah=dua2 buah hati i….^___________^

  2. >@ nOTy guGUrL : hehehe , yeaa .. saya tengah tunggu video JOZAN dan SEPAH ni :p . memang terbaik😛 . Jambu da ada video . baru update🙂

  3. >terbaikk la admin bersusah payah…thanksss adminku..hahaaa

  4. >@Anonymous: hahaha . sama-sama geng . jom tengok video terbaru SEPAH minggu 3 ni🙂

  5. >plg suka tgk syuib(Sepah)….chumil plk tgk die pgl gaun tue….hehe….mcm klon bini die plak si sarah tue….

  6. >@ nOTy guGUrL : lepas tu dengan gedik2 lakonan dya tu menjadi gila kan . haha :p

Leave a Reply

