>Semalam Yang Hangat , Kisah Yang Istimewa

>

pinjam dari encik google

   

salam . Kawan โ€“ Kawan , penyeri kehidupan . Semalam yang hangat , Apabila kawan datang bersama menemani masa hari kita , menghapuskan rasa sepi dan sunyi dalam diri . Kawan kawan , cinta hati di dalam hati ku . Mereka sanggup bersusah payah , bersenang gembira dengan kita . Itu lah kawan sejati yang sebenarnya kita cari .

 

          Wang ringgit , harta benda bukan satu sempadan bagi mereka . Saya juga bersyukur kerana juga mempunyai kawan yang sebegini rupa . Kisah Yang Istimewa , apabila kita bersama sama keluar berjalan jalan . berseronok beramai ramai . Sambil jalan membuat lawak . Mereka terbaik , mereka terhebat , mereka terbagus !
Read More ye ,

Pinjam dari encik google
         Jikalau saya mempunyai masa , akan saya meluangkan masa bersama kawan kawan dari meluangkan masa dengan kekasih setiap hari . Terdetik juga dihati saya , sesungguhnya , kawan kawan saja yang dapat membantu kita walaupun dalam apa pun keadaan yang terjadi . 
Tiada sempadan dan tiada halangan untuk mereka turun padang membantu kita . Inilah yang saya katakan , Jika baiknya hubungan kita dan kawan kawan , baik jgak lah keadaan kita yang dijaga oleh kawan kawan kita . Jadi , saya harap kita hormati rakan kita kerana mereka lah sebenarnya kekasih kita .

Posted on February 4, 2011, in Artikel Persendirian. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. >aku rasa setuju dgn kau , selagi belum bergelar suami/isteri , baik la luangkan masa dgn kawan kan . huhu . double thumbs up .๐Ÿ™‚

  2. >@[kurakura] : yap . lepak ngn kawan2 is better๐Ÿ™‚

  3. >salam.. saya setuju ngan entri awak ni.. tapi kadang2 rasa cam xberbaloi nak layan kawan lebih2 coz ade juga kawan2 yg ada di sisi kita time kita senang je.. time susah semua menghilangkan diri.. dalanm kes camni, nak wat camne ye..??p/s: saya suka tag line kat atas tu:setiap manusia ingin berjaya, namun xsemua miliki tuah..๐Ÿ™‚ *standing in the eyes of the world*

  4. >@Izzatie Natasha : terpulang pada kita untuk mencari kawan yang sejati . yeahh standing in the eyes of the world . itulah wawasan saya๐Ÿ™‚

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: