>1st misz-ella.blogspot Contest

>

Salam korang , hari ni aku tergerak hati nak join contest dari akak ella ni . Hadiahnya lumayan tu ! . Nak tahu hadiah ape ? bleyh tengok disini kawan-kawan . Bagi sesiapa yang nak join , come on ! terma dan syarat tak susah mana , hanya perlu …

  • Follow, Baca dan Komen juga Oh ye, mesti dah komen sekurang-kurangnya 10 entri baru layak masuk contest ni. If u are new follower, u have to dig my blog dan baca entry-entry samada lama atau baru dan komen entry tersebut. Follower lama yg dah always drop comment in my entry, can skip this part, confirm layak syarat pertama. Hihi ..
  • Buat satu entry bertajuk 1st misz-ella.blogspot Contest. Copy and paste the header below and include it in your entry.

  • Dalam entry tersebut, buat satu slogan~ Saya suka membaca ‘entry-entry’ di misz-ella.blogspot kerana ……… (tidak kurang dari 50 patah perkataan). Make sure you count the number of words, if not dah buat penat-penat tetiba d.q. (disqualified le .. hihi)
  • Tarikh tutup adalah pada 18hb Januari 2011,  jam 4 petang.
  • Do not forget to backlink your contest at this comment box ya. That’s the only way i can trace you.

  Kesemua piagam pelanggan telah aku lepasi ( apaa punya ayat daa ! ) 🙂 ,
aku dah :-

  • Follow
  • Komen 10 entry 
  • buat entry ( letak header )
  • buat slogan 🙂 

 Nampak susah sebab korang tak cuba lagi . ok la syarat-syarat aku telah ikut skank syarat last pulak dimana aku kena buat satu slogan . straight to the point oke ,


Saya suka membaca ‘entry-entry’ di misz-ella.blogspot kerana :

”beliau banyak bercerita pengalaman peribadi dan dapat bertukar pendapat dengan blogger . Artikel beliau juga mempunyai kekuatan dimana setiap artikel dari beliau mempunyai banyak maksud yang tersirat . Walaupun saya baru ‘follow’ blog beliau , saya banyak mendapat inspirasi dari setiap entry dan kata-kata beliau .”
 Kata-kata terakhir saya , blog kak ella ni memang terbaik . aku harap korang sudi-sudikanlah diri untuk singgah menyinggah ke blog beliau 🙂 . Blog beliau juga seperti blog aku , lebih banyak bercerita mengenai peribadi yang dapat memberikan manfaat untuk orang lain . Pesan sikit , kepada sesiapa yang berlagak dan sombong , diharap lepas ni exit terus blog aku sebab blog aku blog personal , ye la orang yang sombong tak suka baca kisah orang dan tak nak ambil tahu isi-isi dalam sesuatu entry aku ni . Sama jugak dengan blog kak ella ni , banyak personal . Maaf ye kak ella , ada kaitan jugak . kita kan sama genre , blog personal @ peribadi tetapi bermanafaat kan akak 🙂

  Ayuh kawan-kawan kita meramaikan contest ini . wee :p . mari bersinggah ke BELOG KAK-CHIK@ELLA untuk join ye 🙂

   

 

Posted on January 12, 2011, in Join Peraduan. Bookmark the permalink. 11 Comments.

  1. >Amin amin amin amin ya robbal Alamin ! 🙂 thanks auw :p

  2. >salam ziarah….semoga berjaya…blog kakcik mmg best….simple tk byk bende bukan2…orgnye pun cam peramah walaupun tk penah jumpa tp dapat rasa….chemistry kot…

  3. >salam .. terima kasih kerana sudi menziarahi blog sy yg xcantik ni . 🙂 .benar segala apa yang dikatakan oleh cik puan 🙂 . blog akak ella memang layan . sama genre 🙂

  4. >semoga yang terbaik dari kamu :p

  5. >so thank you ! hehe , akhirnya tarikh pun dah tamat , tunggu result ja . mudah mudahan sy berjaya , tak berharap la . huhu 🙂

  6. >Salam..Tumpang lalu~.. heheWaa.. Gud Lak ye..

  7. >hehehe , tenkiu ye . mudah mudahan saya dapat la . teringin plak rasa . haha :))

  8. >all the best for the contest~ btw wish me luck k!

Leave a comment