>Blurr La Aku ni !

>

Map Of BSuite Hotel
Holla ! Selamat petang semua !
  Hye kawan2 . Salam . Hari ini saya bangun pukul 2.00 ptg ! AIYO ! lamanya ! Alamak mcm mana dengan kerja ???! Lupa pula hari ni keja dah . ingat cuti . ades , 

  Ape motifnye saya bangun lewat arini ? . Semenjak 5 hari saya kerja malam , memang nasib betul2 malang . Kena cuci muntah , Group MSN yang suka buang kat koridor Hotel . Tandas kotor gila . lobby hotel kotor teruk . Arghhh , parah ni . lau kena buli camni . Dah la saya sorang je PA Malam . Nasib baik lah ditemani Bro Nizam ketika saya naik floor , kemas lobby , cuci tandas . Thanks bro !
  Saat2 cuti ni memang saya nantikan . Dah letih sgt2 kena ‘Buli’ ngn diorang . 5 Hari keja malam , 4 Kali Muntah . Cuci muntah adalah perkara yang meletihkan bagi saya . Saya tak dapat tahan bau muntah dan takut2 saya muntah sekali . Diatas bantuan Bro Nizam , dia membantu saya mencuci . 2 Kali di tingkat 17 , tingkat 10 , sekali di lobby 2nd floor ( Female ) . dan sekali di lift guest A . Fuhh , terukk .
   Semalam , cuti yang tak dirasai kerana saya balik rumah terus tidur , pukul 6 ptg bangun . pergi rumah kawan kejap pastu g rumah tok . balik rumah dalam pukul 11 mlm . Kita nak tido tapi tak mampu . Akhirnya pukul 4 pagi baru leh tido . Akhirnya keputusannya pukul 2.00 ptg baru bangun . Kesimpulannya : saya memang sakit badan , maaf coz tak pergi kerja ari ni …
                Farique
                  8/12/2010

Posted on December 7, 2010, in Artikel Persendirian. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

