>Kehilangan Seorang Geng Tebuan Tanah Yang Dikasihi

> Pada 1 September 2010 , aku dikejutkan dengan satu berita iaitu kehilangan seorang kawan baik Tebuan Tanah , Arwah Mat Iwan atau Rizuan yang telah selamat dikebumikan pada hari tersebut . Kawan yg terbaik , yang selalu kami bergelak ketawa bersama akhirnya siapa sangka arwah telah pergi meninggalkan kami semua . Kehilangan arwah adalah satu kekurangan yang besar dlm hidup aku .

  Dulu aku pernah bergaduh bertumbuk dgn arwah , tapi sekarang aku berpeluk bergelak bersama dgn arwah . Tak sangka , aku fikir tamat latihan PLKN ni aku nak lepak2 ngn kawan2 aku trmasuk arwah sekali , tapi apakan daya , Tuhan lebih menyayangi arwah . Lagipun arwah iwan ni sakit . Bagi aku redha je la , lagipun arwah menderita sakit kat dunia ni . Sedih aku tgk mak dia . Apakan daya , yang terlalu tetap terlalu . Memohonlah pada Allah Yang Maha Penyayang agar arwah ditempat di kalangan hamba-hambaNya yg soleh . Al – Fatihah . Takziah ku ucapkan buat keluarga arwah . Marilah kita sama2 menghadiahkan Al-Fatihah buat arwah ..

Posted on September 3, 2010, in Belangsukawa. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

