>8 Orang Yang Dekat Dengan Ku

>Setiap Kelemahan , Pasti Ada Kekuatannya , Dan Setiap Kekuatannya Dimulakan Dari Semangatnya .
Mereka-mereka ini lah manusia yang selalu memberi semangat untukku .

  1. Mamaku – Ana sangat bersyukur kerana mama ana ; Halimaton Saadiah Bte Yussof Masih sayangkan ana walaupun ana banyak sakitkan hatinya . Ana minta maaf diatas semua kesalahan dan dosa ana pada mama . Ana Amat menyayangi mu Mama .
  2. Jiran Sebelah Rumahku – Dia Perempuan . Lawa Jugaklah . Tapi ana anggap dia macam kawan baik ana lah . Sebab dia lah yang jaga makan minum ana bila Mama Ana xda kat rumah . Ana Sayangkan kau Aznor Sari .
  3. Kakak Yang Sulung – Dia baik . cool .relax . Tak pernah kedekut dengan Ana . Dan ana harap kita tak terpisah kemana-mana . Ana sayang Rashidah Bte Abdul Rahman Juga .
  4. Kaka Yang Kedua – Dia ni memang kedekut skit . Tapi dengan aku dia tak kedekut . Mungkin sebab dia lebih sayangkan ana . Dia selalu tolong ana , Dulu aku banyak sakitkan hati dia . Tapi dia buat tak kisah . Ana mintak maaf k .
  5. Kakak Angkat Yg Ketiga – Akak Sha , dia terbaik . Anggap ana bukan mcm adopt la . mcm truely my sis lol . Amik berat . selalu bagi duit makan , walaupun aku ta mintak . Ana sayang akak Sha .
  6. Kawan Terbaik – Namanya Spek (zareen ) . Susah senang ana dengan dia . Walaupun umur ana dgn dia jauh berbeza , ana 18 tahun dia 24 tahun , tapi dia tak pernah besar kepala dgn ana . Bukan macam yg lain . Ibarat ‘NO MONEY , NO FRIENDS”. Dia tak macam tu . Susah ke senang ke kami dua tetap bersama la dulu . Ana salute kat dia . Skank terpisah la sbb dua2 faktor perkerjaan .
  7. Abang Kesayangan Ana – Namanya Imran B. Izahar (gogo) . Dia Dah byk tolong ana . Bila ana sunyi , dialah penghibut ana . Umur dia 28 tahun tapi bila dgn ana , dia tak pernah besar kepala . Dia baik sebab tu ana suka d0k ngn dia . DIa selalu amik berat psal ana walaupun dia bukan abg kandung ana , Ana dah anggap dia mcm abg kandung ana sendiri . Spieeu !!!
  8. Member2 Spieeu Ana – Dorang Terbaik ! Diorang tak pernah ajak ana buat jahat , Sememangnya ana yang dah memang jahat . Huhuhu . Thanks All !!

Nota Ringkas Abdul Farique : Ana Bersyukur kerana ALLAH S.W.T menganugerahkan Ana orang-orang yang baik dengan ana untuk dijadikan teman ana . Terima Kasih kerana memberi semangat untuk ana Meneruskan hidup ini walaupun terpaksa menempuh dugaanNya . Alhamdulillah !!!

Posted on April 3, 2010, in Artikel Persendirian. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: