>Ana cinta kamu selamanya .

> Assalamualaikum , Tadi petang lepas penat ana g keje, ana teringatkan seseorang . Entah la , tiba-tiba je ana rindu sgt kat seorang perempuan nih . Dia tu ex ana . Tapi , entah la , ana benar-benar syg dia . Kenape ana suka sembunyikan perasaan syg ana utk dia tu bila ana pandang dia ? entah la , ana seakan-akan cuba berdalih . Ana tak pernah rindu seseorang sampai mcm nih . Akibat rindu kat dia punya pasal , ana langsung tak dapat tid0 hari ni . Ni mesti japg buat kerja , terhoyong-hayang mcm org gila ngah mabuk kat tepi jalan . HUHU , ana ckp mcm nie sbb benda nih dah berlaku kat diri ana dah aritue . Tak tid0 , semua pasal teringat kat dia la . Ana dah pening lalat dah sambil d0k sapu-sapu kat basement . Ana hampir-hampir kat terhantuk dengan kepala paip air kat basement Bsuite tue .

  Ya Allah , kenape la tiap-tiap hari ana asyik rindukan dia saja . Mengapa lah ana tak pandang perempuan lain daripada dia ? . Ana sedar ana bukan hensem mana-mana mcm brad pit ka , yusry KRU ka , Norman Hakim ka dan micheal Jackson . Muka ana tak el0k pun , dengan berjerawat entah ape-ape . Tapi ana taknak la menghina ciptaan Tuhan . Oke la , sng cerita ana di cute la sudah , sng skit . hehehe😀 . maaflah ana dah mula d0k perasan megah diri terlebih sgt dah .

  Ana serius bercakap , ana bet0l-bet0l rindukan dia . Sampai background Pic p0n ana letakkan gambar dia . Hm , Adakah dia juga sama rindukan ana ? Hanya Tuhan yang tahu , sy tak pasti , sy tak yakin . Selama ini ana bukannya tunjuk kasih syg ana dekat dia . Dulu , masa ana first kawan dengan dia , niat ana baik . ana nak lepaskan dia sbb ana fikir dia masih muda . Iya la kan , ana faham , perasaan org tuanya pasti tidak suka ana menganggu anaknya . Budak sekolah lagi kan . So , ana terpaksa lah , buat takdak apa-apa perasaan dekat dia . Tapi dalam hati ana tak pernah berubah status ana . Ana tetap syg dia , ana cuma taknak ganggu pelajaran dia . Akhirnya kami putus . Ana fikir ana matang la sgt lepaskan then ana fikir mungkin dia akan slow nak bercinta-cinta nihh , tapi . . hurmm . entah la .

Ana harap ente faham , ana taknak teruskan bukan sebab ana nak saja-saja nak bercinta sama ente syok-syok ja , tapi ana taknak , ana tak  mampu teruskan . Ana tak ada apa Good Effort , result PMR pon teruk . SPM p0n takdak . Ana tak mampu nak berkawan dengan ente . Ana bukan mengira dari darjat . Bab darjat ana tak heran p0n . Kalau Tuhan nak beri rezeki , bila-bila pon ada . Cuma Usaha saja . Tapi dlm hal ini , ana tak yakin ana mampu teruskan dgn ente .

 Kemudian kita kembali bersama , walaupun itu hanyalah SKANDAL bagi ana , tapi ente benar-benar curahkan kasih syg utk ana . Maaflah jika ana tidak mengambil berat kat ente . Ana tahu , ana sedar . Memang ana sengaja buat-buat tidak ambik berat kat ente . Tapi , jangan ente jadikan itu sebab utk kata ana membalas dendam ana . Ana tak pernah berdendam dgn ente . Ana ingat itu ana betol-betol mahu sejujurnya kepada ente . Tapi , tatkala hati pasti ada cemburunya . Walaupun dia buat macam-macam kat ente , ente masih terima dia . Itu tandanya ente tetap sygkan dia , ente pentingkan dia . ente perlukan dia . Ente juga pernah mengaku , bersumpah selama ni tak pernah wujud rasa cinta kat ana kan . Jadi , itu lah puncanya ana berubah . Ana berubah untuk kebaikan kita . Ana sengaja buat taknak lepaskan ente , ana mahu teng0k , sejauh mana ente benar-benar sygkan dia . Terbukti Ujikaji ana selama ini . Kalau ente benar-benar cintakan dia , pulihara lah dia atau sedarkanlah dia . Ana benar-benar rindukan ente . Ana malu nak bertentang muka dgn ente . Ana segan . Tapi , ana bukan mengampu ya . Ana cuma malu , ana cuma hanya syok sendiri selama ini . Tapi apa sebenarnya motif ente sanggup menerima ana ? ana cuma rasa ana hanya sinambungan kasih ente saja . Tak layak bagi ana sebagai insan yang hina menerima lagi hinaan dari manusia . Manusia semuanya hina , tak pernah dari dari dosa . Tapi hanya satu ubat sembuhnya , Taubat Nasuha yakni taubat yg benar-benar tidak mahu mengulangi perbuatan itu .

Sebelum ana menghabiskan ayat-ayat ana , Andai suatu hari ana tiada , ana harap ente terus maju ke hadapan . Akhir sekali , Ana Benar-Benar Sejujurnya Menyayangi kamu dan masih ada cinta buat mu , Ana juga terlalu rindu ente , A..A , Ana dah tua , ana rasa ana dah tak larat nak jalani kehidupan yg normal kembali . Tapi insyaAllah , ana cuba lawan . Semangat kawan-kawan ana , semangat ummi ana , ana cuba melawan ini .

  Kata Seputus, Terputus putus Abdul Farique :  A_ _ A , ana cerita ni , bukan niat nak aibkan ente ka apa ka bukan . Ana cuma nak ente tahu yang ana benar-benar syg ente , ana ckp ana bencikan ente , dendam sama ente itu palsu . Itu bukan kata-kata dari hati ana . Maafkan ana . Andai suatu hari ana pergi , ana harap ente faham apa itu tandanya Korban cinta yang sebenarnya antara kekasih dan kekasih . Ana mohon ampun sebanyak mungkin disini , andai kita tak dapat bertemu lagi . Salam .

Posted on April 2, 2010, in Artikel Persendirian. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. >suatu hari nanti , insyaAllah ada sinar . . . kan.

  2. >sy pun rindukan awak ,maaf slame ni mungkin hati sy kat dye je .tapi sesungguhnya , sy betul2 rindukan awak ..maaf kalau mase dulu buat awak jadik ceny . memang salah sy , bukan salah awak . kalau mase mengizinkan , sy akan pergi jumpe awak . tapi , awak tahu kan .bahaye pergi sana.. sy ingat nasihat awak time dulu2 .awak jage sy . sy tahu waaupon sekarang awak dah berpunya.. sy harap jugak satu hari nty .. awak akan dtg jumpe sy . mane tahu , mungkin esok , lusa .. emm . sy akan sedia jumpa awak . n sy takkan malu .sebab sy btul2 rindukan awak .maaf pasal hal2 yg dah berlalu .sy dah pun pham erti sebenar cinta ni . n awak lah yg mengajar . erti pengorbanan, kasih syg , kesabaran .. terima kasih farid🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: