Semalam Yang Hangat , Kisah Yang Istimewa

           Kawan – Kawan , penyeri kehidupan . Semalam yang hangat , Apabila kawan datang bersama menemani masa hari kita , menghapuskan rasa sepi dan sunyi dalam diri . Kawan kawan , cinta hati di dalam hati ku . Mereka sanggup bersusah payah , bersenang gembira dengan kita . Itu lah kawan sejati yang sebenarnya kita cari .

          Wang ringgit , harta benda bukan satu sempadan bagi mereka . Saya juga bersyukur kerana juga mempunyai kawan yang sebegini rupa . Kisah Yang Istimewa , apabila kita bersama sama keluar berjalan jalan . berseronok beramai ramai . Sambil jalan membuat lawak . Mereka terbaik , mereka terhebat , mereka terbagus !

         Jikalau saya mempunyai masa , akan saya meluangkan masa bersama kawan kawan dari meluangkan masa dengan kekasih setiap hari . Terdetik juga dihati saya , sesungguhnya , kawan kawan saja yang dapat membantu kita walaupun dalam apa pun keadaan yang terjadi . Tiada sempadan dan tiada halangan untuk mereka turun padang membantu kita . Inilah yang saya katakan , Jika baiknya hubungan kita dan kawan kawan , baik jgak lah keadaan kita yang dijaga oleh kawan kawan kita . Jadi , saya harap kita hormati rakan kita kerana mereka lah sebenarnya kekasih kita .

Posted on February 25, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

